Returnering

Jeg ønsker å endre eller kansellere bestillingen min
Dersom du endrer kort tid etter at du har lagt inn bestillingen og ønsker å be om at bestillingen din kanselleres/endres, må du gjøre det via e-post til kundeservice@makschill.no

Skriv inn fullt navn, ordrenummer og e-postadresse i forespørselen.

Er retur gratis?
Ja det er gratis! Kunden sender varen som ønskes i retur til adressen som blir sendt på mail privat fra oss!

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker å returnere eller bytte dine kjøpte varer, vennligst send dem tilbake til vår utsendt adresse du får på mail, for å da få refusjon eller bytte. Refusjoner tilbys på alle prissatte varer og butikkkreditter tilbys på et e-gavekort for salgsvarer.

Det er ditt ansvar å sende varen(e) tilbake til returadressen på pakken.

For å behandle en retur, vennligst kontakt kundeservice@makschill.no

Makschill gir ikke forhåndsbetalte returetiketter; du vil være ansvarlig for å dekke fraktkostnadene for returer.

Følg med på returen din når den går tilbake til oss, pakken din forblir ditt ansvar til vi har mottatt denne. Når du ser at pakken din har nådd oss, vennligst la 2 virkedager før refusjonen/byttingen er fullført. Vi sender deg en e-post som bekrefter når dette er gjort.

* Vær oppmerksom på at i salgsperioder kan det ta opptil 5 virkedager før returen din blir behandlet når den har nådd oss.

Praktisk tips: Ta vare på postbeviset og send returen sammen med sporingsnummer da vi ikke er ansvarlige for returpakker som blir borte eller stjålet under transport.

Hvor lang tid tar det å gå tilbake til prosess?

I REA-perioder kan denne prosessen ta opptil syv virkedager på grunn av volumøkningen.

Hvis du har sjekket sporingsnummeret ditt og returen har blitt returnert til oss og den har overskredet 7 virkedager, vennligst send oss ​​en e-post på

Kundeservice@makschill.no

Jeg fikk feil vare
I det usannsynlige tilfellet at du mottar pakken din og det er en feil artikkel, kontakt oss via kundeservice@makschill.no så kan vi hjelpe deg med dette.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min innen 14 dager eller oppgir feil adresse?

Kontakt oss via mail så finner vi en løsning på dette som er rimelig for begge parter :)